TELEFON DO REDAKCJI: 62 766 07 07

Wypoczynek w Wisełce

04.08.15

zloczew

Złoczew. Od 9 do 16 lipca grupa ze Złoczewa korzystała z wypoczynku kolonijnego. Organizatorem wyjazdu był ksiądz proboszcz Piotr, który otoczył opieką duszpasterską nas wszystkich.

Codziennie uczestniczyliśmy w Mszach św. i jednoczyliśmy się na wspólnych modlitwach. W sumie 50 osób pojechało i żadne dziecko tego nie żałowało. Wisełka położona jest 10 km od Międzyzdrojów  na obrzeżach Wolińskiego Parku Narodowego. Atmosfera w tej niewielkiej wsi jest niesamowita. Mimo, że grupa była zróżnicowana pod względem wieku, to jednak potrafiła porozumieć się bez problemów.
Towarzyszyła nam Pani przewodnik, która ciekawe przemowy prawiła. W muzeum multimedialnym byliśmy i wielu legend wysłuchaliśmy. Planetarium ukazało nam piękno wszechświata, zwiedziliśmy Świnoujście, popłynęliśmy też promem. Ćwiczyliśmy musztrę w bunkrach i weszliśmy na najwyższą latarnię morską. Do naszej dyspozycji były kajaki i rowery. Na koniec było ognisko i pieczenie kiełbasek. Maluchy dały popis wokalno-tanecznych umiejętności. Kiedy zatęsknimy za Wisełką możemy odpalić płytę CD. Jest tam blisko 2000 zdjęć.